sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 9 гостей та відсутні користувачі

 ПАМЯТКА  БАТЬКАМ ОБДАРОВАНИХ  ДІТЕЙ

  • Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.
  • Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
  • Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами.
  • Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов'язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.
  • Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
  • Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини - терпіння.
  • Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.
  • Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.

Шановні батьки !

Максимально сприяйте повноцінному розвитку творчого дарування вашої дитини! Для цього дотримуйтеся  таких правил взаємин з дитиною в родині:

1. Будьте поблажливими зі своєю дитиною. Варто знайти «золоту середину» в інтенсивності заохочення-покарання, захоплення-несхвалення.
2. Демонструйте свою незалежністьДитина повинна зрозуміти, що самостійність і незалежність – великий приз, що присуджується самим наполегливим, працездатним і сміливим особистостям. Бути лідером, чи просто відрізнятися від інших – це чудово!
3. Не бійтеся подорожувати і змінювати обстановку. Нові враження і знайомства вчать не боятися новизни і невизначеності.
4. Воля вибору вчинків і рухів. Дозвольте дітям ризикувати і заряджатися при цьому корисною порцією адреналіну.
5. Забудьте слово «НІ». Максимально заохочуйте будь-яке рішення вашої дитини. Якщо їй призначено помилитися, то нехай вона дійсно це переживе й усвідомить свою помилку, виносячи з цієї ситуації певний позитивний досвід.
6. Будьте оптимістом. Навчіть дитину навіть у самих неприємних подіях або явищах бачити щось гарне і корисне.
7. Забезпечте вашу дитину великою кількістю матеріалів для творчості(пластиліном, папером, клеєм, фарбами, старими непотрібними речами і т.п.). Це допоможе розвинути в неї евристичне та інтуїтивне мислення.
8. Створюйте дитині ситуації, що кидають їй виклик. Це буде стимулювати її мислення, навчить шукати оптимальне рішення в екстремальних ситуаціях, відстоювати свою точку зору, розумно аргументуючи її.
9. Заохочуйте гіперактивність вашої дитини. Багато сильних світу цього в дитинстві були дуже активними. Навчіться не карати дитину за надлишок енергії, не гальмувати її пориви, а розумно керувати ними.
10.  Мрійте, фантазуйте і дійте разом із вашою дитиною. Пам’ятайте, що всі дорослі винаходи родом із дитячих фантазій.
 
 
Як готувати домашні завдання
(рекомендації психолога учням)
1.   Активно працюй на уроці: намагайся не запам’ятати новий матеріал, а зрозуміти його.
2.   Задавай запитання вчителю, якщо чогось не зрозумів, або з чимось не згодний, не бійся звернутися по допомогу – до вчителя, батьків, однокласників.
3.   Точно й детально записуй, що задано з кожного предмета
4.   Навчися користуватися словниками й довідниками : з’ясовуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти, правила, формули, пояснення.
5.   Якщо матеріал, що розглядався на уроці виявився для тебе складним, повтори його цього ж дня, навіть якщо наступний урок буде через кілька днів.
6.   Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання.
7.   Прибери зі столу все зайве – те, що може відволікати твою увагу. Приготуй лише те, що потрібно для виконання першого завдання, потім – другого і т.д.
8.   Між уроками роби перерви.
9.   Читаючи параграф підручника, став собі запитання : про що (про кого) йдеться, чому так сталось тощо.
10.   Опрацьовуючи завдання з гуманітарних предметів (література, історія), намагайся уявити емоційний стан персонажів, уявляй події, що описуються.
11.   Шукай зв’язок кожного нового поняття з тим, що ти вже знаєш. Співвіднось нове з уже відомим тобі.
12.   Перевіряй себе сам.
13.   Якщо матеріал, який треба вивчити великий за обсягом, розбий його на окремі частини й опрацьовуй кожну частину окремо. Використовуй «метод ключових слів»
14.   Спробуй у підготовці усних завдань використовувати «метод 5 П», розроблений американськими психологами.
 

         МЕТОД КЛЮЧОВИХ СЛІВ

Ключові слова  найважливіші у кожному абзаці. Згадуючи ключові слова, ми одразу згадуємо весь абзац. Читаючи абзац, вибери з нього одне-два ключових слова, запиши їх. Так само опрацюй наступні абзаци. До кожного з ключових слів постав запитання, що дасть змогу зрозуміти, як це слово пов’язане з відповідним розділом тексту. Обміркуй цей взаємозв’язок. З’єднай два сусідніх ключових слова за допомогою запитань. Після поєднання кожного ключового слова з певним абзацом і з наступним ключовим словом, утвориться ланцюжок. Запиши цей ланцюжок і спробуй його вивчити. Перекажи текст, спираючись на цей ланцюжок.

    

             МЕТОД 5 П

1 П – перегляньтекст (швидко)
2 П – придумай до нього запитання
3 П – позначолівцем найважливіші місця
4 П – перекажитекст
5 П – повторнопереглянь текст

Ми найкраще запам’ятовуємо:

-    Те, чим постійно користуємося
-    Те, до чого нам треба буде повернутися
-    Те, що нам потрібно
-    Те, що ми можемо пов’язати з іншими нашими знаннями й уміннями
-    Те, що пов’язано з нашими переживаннями (і приємними, і неприємними)
 

Матеріал підготувала практичний психолог ЗОШ № 8 м.Рівного

Гаврильчик Жанна Олександрівна

Випадкове фото

DSC_4728.JPG

Корисні посилання

Лічильник відвідувань

236205
СьогодніСьогодні88
ВчораВчора143
Цього тижняЦього тижня379
Цього місяцяЦього місяця1847
ВсьогоВсього236205