Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Оцінювання начальних досягнень здобувачів освіти врегульовано такими нормативними документами МОН України:

 

1)    Закон України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 17);

2)    Порядок переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затверджений наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 (у редакції наказів Міністерства освіти і науки України № 621 від 08.05.2019, № 268 від 01.03.2021), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30.07.2015 за № 924/27369;

3)    Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 813 від 13.07.2021 р.; 

4)    Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України № 289 від 01 квітня 2022 р. (чинні для 5-6 класів

5)    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти (затверджені наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 13 квітня 2011 р. № 329 (додаток 2), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11 травня 2011 р. за              № 566/19304) (чинні для 7 – 11 класів); 

6)    Орієнтовні вимоги оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України від 21.08. 2013 р. № 1222 із змінами, додаток 2 (чинні для 7 – 11 класів);

7)    Інструкція з ведення класного журналу 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України № 496 від 03.06. 2008 р.