sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 24 гостей та відсутні користувачі

Діяльність піклувальної ради

   ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПІКЛУВАЛЬНУ РАДУ 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

 І-ІІІ  cтупенів  № 8 м. РІВНОГО 

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

 1. Піклувальна рада ЗОШ № 8 функціонує відповідно до пункту 65 Положення про загальноосвітній навчальний заклад  (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 року  №  964).

2. Піклувальна рада ЗОШ № 8 – орган  громадськості, покликаний сприяти справі освіти у мікрорайоні школи, питанням виховання та соціального захисту учнів. 

3. Піклувальна рада    керується Конституцією України, законами України "Про загальну середню освіту", "Про місцеве самоврядування   в Україні", "Про добродійність та добродійні товариства",  Положенням про позашкільний виховний заклад України, статутом ЗОШ № 8 м. Рівного. 

4. До складу Піклувальної ради ( далі -  абревіатура  – ПР) входять представники організацій різних форм власності, що функціонують у мікрорайоні школи, батьки учнів, члени педагогічного колективу, а також директор школи за  посадою.

 

II.      ЗАВДАННЯ      ТА      ОСНОВНІ      НАПРЯМКИ      ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

Піклувальна рада ЗОШ № 8 м.  Рівного головними напрямками своєї діяльності вважає: 

- поліпшення організації і  вдосконалення навчального процесу, 

- залучення небюджетних коштів для функціонування школи, 

- визначає   напрямки,   форми,   розміри   та   порядок   використання небюджетних коштів школи, спрямовані на зміцнення  матеріально-технічної бази, 

-  надання допомоги дітям-сиротам, які навчаються у школі, 

- стимулювання   обдарованих  учнів,   переможців   міських  та  обласних конкурсів, 

- здійснення   контролю   за   цільовим   використанням   небюджетних коштів адміністрацією школи, 

- внесення на розгляд загальних зборів закладу пропозицій про зміни та доповнення до Статуту школи, 

-   затвердження форм договору навчального закладу з батьками учнів про надання додаткових платних освітніх послуг, 

-   сприяння проведення екскурсій, походів, інших культурно – масових заходів. 

 

ІІІ. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ 

1. Склад ПР формується з непарної кількості осіб. До складу ПР входить директор школи за посадою. 

2. Термін повноважень членів ПР – до 3-ох років. Член ПР може скласти свої повноваження, подавши заяву на ім’я голови ради. 

3. Склад ПР обирається загальними зборами батьківської громадськості. 

4. ПР розпускається рішенням зборів, якщо за це проголосувало не менше 2/3 членів.

5. Члени ПР обирають зі свого складу голову, заступника і секретаря. 

6. Голова ПР представляє її в місцевих органах влади. 

7. Секретар веде діловодство ПР. 

8. Засідання ПР є правомірним, якщо на ньому присутні неменше 2/3 її членів. 

9. Рішення ПР приймається більшою кількістю голосів. 

10.ПР планує роботу на навчальний рік. 

11.  Засідання ПР проводяться в міру необхідності, але не рідше разу на квартал. На засідання  запрошуються  всі  голови  батьківських  комітетів  класів. 

12. Не допускається втручання членів ПР у навчально - виховний процес без згоди керівника закладу.

 

 ІV. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

1. Члени ПР   мають такі обов'язки та права: 

-   бути обраними та обирати до складу членів ПР, 

-   своєчасно   отримувати інформацію про проведення засідань ПР, пропонувати порядок денний, працювати з усіма документами ПР, 

-   одержувати повну інформацію від управління освіти, керівника навчального закладу про    матеріально-технічний    стан,    фінансове    та    навчально-методичне  забезпечення навчального закладу у термін не більше місяця з моменту надходження запиту,- вносити пропозиції до роботи ПР, 

- захищати  права та інтереси підопічного  навчального закладу  у порядку, встановленому законодавством, 

- використовувати можливості інших організацій, установ, приватних осіб для надання фінансової та матеріальної допомоги навчальному закладу, 

- вносити   пропозиції   щодо   розподілу   коштів,   які   надходять   на   адресу підопічного закладу, 

- контролювати  використання  добровільних  грошових  внесків   і  переданих  матеріальних цінностей на адресу навчального закладу, 

- вийти зі складу ПР.

 

V. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

1. ПР організує і контролює добровільні благодійні  внески,   пожертвування  від   фізичних  та  юридичних   осіб, прибутки від благодійних заходів. 

2. Кошти та матеріальні цінності,    що надходять у вигляді безоплатної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних чи фізичних осіб на рахунок «Суми за дорученням», не є прибутком і не оподатковуються. 

3. У випадку надходження коштів від ПР або інших юридичних чи фізичних осіб бюджетні асигнування навчальних закладів не зменшуються. Позабюджетні кошти не підлягають вилученню і використовуються виключно за цільовим призначенням. 

4. ПР щороку інформує Загальні збори про результати своєї діяльності.

 

Ремонтні роботи, виконані до початку нового

2018-2019 навчального року 

  1. Ліквідація наслідків пориву системи опалення – 3440 грн
  2. Умеблювання медичного кабінету – 8300 грн
  3. Демонтаж підлоги у кабінеті № 68 – 7000 грн
  4. Встановлення стоматологічної установки і дверей у медичному кабінеті – 3080 грн
  5. Косметичний ремонт кабінету медсестри, стоматологів, ігрової кімнати – 2000 грн
  6. Монтаж кабінок у санвузлах І-го поверху – 1250 грн
  7. Встановлення світлодіодних світильників на пожежних виходах (2 шт.) – 440 грн
  8. Облаштування куточка відпочинку для учнів початкової школи на ІІ-му поверсі – 3550 грн
  9. Монтаж натяжної стелі у каб. № 42 (обсл. праця) та каб. № 40 (історія) – 12245 грн, батьківські кошти
  10.  Заміна кришок парт у каб. № 38 (математика) – 5100 грн, батьківські кошти
  11.  Облаштування вікон у каб. № 34 (заруб. літ-ра) – 9600 грн, батьківська плата
  12.  Придбання госпінвентаря (тачка, бензокосилка) – 2490 грн, батьківські кошти
  13.  Обладнання кабінету фізичного виховання – 12000 грн, батьківські кошти
  14.  Лакофарбові та будівельні матеріали – 19377 грн
  15.  Заміна паркетного покриття в рекреації І-го поверху – 8200 грн (будівельний матеріал, кошти за оренду приміщень), 1500 грн – батьківські кошти, 4000 – благодійні кошти

Всього: 104822 грн

З них батьківські кошти – 92622 грн

Звіт

про використання батьківських коштів

січень-квітень 2018 року

1. Передплата газет, журналів – 806,74

2. Господарчі товари – 1823,50

3. Книги, посібники – 172,50

4. Ремонт і обслуг. комп. техніки – 2780,00

5. Транспортні витрати  – 720,00

6. Оплата рах. КП “Профдезінфекція” – 823,0

7. Ремонт бензокосилки - 500,00

8. Ремонт, прочистка вуличної каналізаційної системи - 700,00

9. Придбання:

         - віники березові – 200,00

         - принтер (частково) у каб. №35 – 1000,00

         - настільна гра на ГПД – 222,00

         - демонтаж жалюзь 3шт. на 2 пов. – 3080,00

         - подовжувач 5 м. у каб. медсестри – 110,00

         - дверне полотно з замками 3 шт. – 3400,00

         - оплата за доменне ім’я і хостинг на 1 рік– 600,00

         - картридж + комплект чорнил у каб. заст. дир. - 915,00

         - вішаки у роздягальні спортзалу 8 шт. - 4000,00

         - ролети на вікна 6 шт. у каб. фізкультури - 1370,00

         - меблі у каб. фізкультури - 2800,00

 

Всього:  26022,74

За спонсорські кошти

Була придбана спортивна форма для проведення спортивних змагань - 7 комл. *570 грн.

Всього 3990 грн.

 

 

Випадкове фото

DSC_4781.JPG

Корисні посилання

Лічильник відвідувань

236910
СьогодніСьогодні6
ВчораВчора122
Цього тижняЦього тижня6
Цього місяцяЦього місяця2552
ВсьогоВсього236910