sl1 sl2 sl3 sl4

Форма входу

Контакти Служби у справах дітей Рівненського міськвиконкому

  • Адреса: м. Рівне, вул. Поштова, 2.
  • Електронна адреса: nepovnolitni@ukr.net
  • Відділ правового та соціального захисту дітей: 63-62-92.
  • Відділ опіки та піклування: 63-41-66.

Пошук

Зараз на сайті

На сайті 22 гостей та відсутні користувачі

Діяльність піклувальної ради

Звіт

про використання батьківських коштів

01.09.2020 - 08.09.2021 рр.

 

1. Ремонт і обслуговування комп’ютерної техніки – 3895,00

2. Транспортні витрати  – 660,00

3. Оплата хостингу, доменне ім’я - 1200,00

4. Дератизація - 450,00

5. Виконані роботи - 18656,00:

- відкоси у танц. класі - 1500,00

- монтаж проектора III пов. - 1000,00

- мурування стіни, штукатурення, монтаж дверей і світильників у новому кабінеті - 4600,00

- оббивання та штукатурення панелей у їдальні - 3000,00

- повірка манометрів - 106,00

- повірка діелектричних рукавиць, ботів - 250,00

- заміри опору, ізоляції, фази нуль - 3000,00

- зовнішня гідроізоляція - 5200,00

6. Придбання - 14500,00:

- принтер  каб. 37 - 2380,0

- світильники 14 шт. – 4410,0

- щит баскетбольний - 650,00

- фотозона II пов. – 1300,00

- папки сегрегатори 40 шт. - 2160,00

- віники березові – 600,00

- монтаж світильників по натяжній стелі каб. 40 – 3000,00

 

 

Всього: 39361грн.00коп.

 

Голова ПР школи                       Тадай А.П.

 

 

 

Кошти, виділені за рахунок державної субвенції для забезпечення навчання учнів інклюзивних класів:

 

  • дошка фліпчарт - 10 520 грн (4 шт.);
  • дошка шкільна п’ятиповерхнева - 8 000 грн (2 шт.);
  • світлодіодна кольорова пісочниця - 5 083 грн (1 шт.);
  • м’яч волейбольний – 1 700 грн (2 шт.);
  • м’яч баскетбольний – 1 540 грн (2 шт.);
  • крісло «Самба» - 2 199 грн (1 шт.)
  • принтер «Canon»- 5 900 грн (1 шт.).

Всього – 34 тис 942 грн

 

Обладнання для харчоблоку

за кошти держбюджету:

  • пароконвектомат – 1 шт;
  • шафа холодильна – 1 шт;
  • плита електрична – 1 шт;
  • сковорода електрична – 1 шт;
  • котел електричний – 1 шт.

 

 за рахунок кошторису закладу: 

  • бойлер – 2 749 грн 05 коп (1 шт).

 

 Господарські потреби за батьківські кошти:

 

  • кран-букса – 200 грн (1 шт.);
  • ремкомплект для санвузла – 400 грн (1 шт.);
  • папір ксероксний – 400 грн (5 шт.);
  • ремонт та обслуговування комп’ютерної техніки – 1 540 грн;
  • транспорті витрати – 370 грн;
  • оплата за Інтернет послуги – 945 грн.

Всього – 3 тис 855 грн

 

 Придбання дезінфікуючих засобів за бюджетні кошти

(у рамках боротьби з COVID – 19) 

  • автоматичний дезінфектор для рук (2 шт.);
  • сушарка для рук (1 шт.);
  • засіб універсальний – 144 каністри;
  • біохлор – 116 каністр;
  • мило рідке – 83 каністри;
  • засіб для рук – 90 каністр. 

 

Спортивний інвентар від благодійного фонду Віталія Кличка 

(у рамках реалізації проєкту «Посилка Успіху», 

оскільки учитель фізичної культури Богдана Ярощук 

стала учасником вказаного проєкту)

 М’ячі футбольні і баскетбольні, набори для тенісу і бадмінтону та інше на загальну суму – 4 тис 870 грн.

 

   ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПІКЛУВАЛЬНУ РАДУ 

ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

 І-ІІІ  cтупенів  № 8 м. РІВНОГО 

 

І. ЗАГАЛЬНІ  ПОЛОЖЕННЯ

 

 1. Піклувальна рада ЗОШ № 8 функціонує відповідно до пункту 65 Положення про загальноосвітній навчальний заклад  (Постанова Кабінету Міністрів України від 14.06.2000 року  №  964).

2. Піклувальна рада ЗОШ № 8 – орган  громадськості, покликаний сприяти справі освіти у мікрорайоні школи, питанням виховання та соціального захисту учнів. 

3. Піклувальна рада    керується Конституцією України, законами України "Про загальну середню освіту", "Про місцеве самоврядування   в Україні", "Про добродійність та добродійні товариства",  Положенням про позашкільний виховний заклад України, статутом ЗОШ № 8 м. Рівного. 

4. До складу Піклувальної ради ( далі -  абревіатура  – ПР) входять представники організацій різних форм власності, що функціонують у мікрорайоні школи, батьки учнів, члени педагогічного колективу, а також директор школи за  посадою.

 

II.      ЗАВДАННЯ      ТА      ОСНОВНІ      НАПРЯМКИ      ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

Піклувальна рада ЗОШ № 8 м.  Рівного головними напрямками своєї діяльності вважає: 

- поліпшення організації і  вдосконалення навчального процесу, 

- залучення небюджетних коштів для функціонування школи, 

- визначає   напрямки,   форми,   розміри   та   порядок   використання небюджетних коштів школи, спрямовані на зміцнення  матеріально-технічної бази, 

-  надання допомоги дітям-сиротам, які навчаються у школі, 

- стимулювання   обдарованих  учнів,   переможців   міських  та  обласних конкурсів, 

- здійснення   контролю   за   цільовим   використанням   небюджетних коштів адміністрацією школи, 

- внесення на розгляд загальних зборів закладу пропозицій про зміни та доповнення до Статуту школи, 

-   затвердження форм договору навчального закладу з батьками учнів про надання додаткових платних освітніх послуг, 

-   сприяння проведення екскурсій, походів, інших культурно – масових заходів. 

 

ІІІ. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ 

1. Склад ПР формується з непарної кількості осіб. До складу ПР входить директор школи за посадою. 

2. Термін повноважень членів ПР – до 3-ох років. Член ПР може скласти свої повноваження, подавши заяву на ім’я голови ради. 

3. Склад ПР обирається загальними зборами батьківської громадськості. 

4. ПР розпускається рішенням зборів, якщо за це проголосувало не менше 2/3 членів.

5. Члени ПР обирають зі свого складу голову, заступника і секретаря. 

6. Голова ПР представляє її в місцевих органах влади. 

7. Секретар веде діловодство ПР. 

8. Засідання ПР є правомірним, якщо на ньому присутні неменше 2/3 її членів. 

9. Рішення ПР приймається більшою кількістю голосів. 

10.ПР планує роботу на навчальний рік. 

11.  Засідання ПР проводяться в міру необхідності, але не рідше разу на квартал. На засідання  запрошуються  всі  голови  батьківських  комітетів  класів. 

12. Не допускається втручання членів ПР у навчально - виховний процес без згоди керівника закладу.

 

 ІV. ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

 

1. Члени ПР   мають такі обов'язки та права: 

-   бути обраними та обирати до складу членів ПР, 

-   своєчасно   отримувати інформацію про проведення засідань ПР, пропонувати порядок денний, працювати з усіма документами ПР, 

-   одержувати повну інформацію від управління освіти, керівника навчального закладу про    матеріально-технічний    стан,    фінансове    та    навчально-методичне  забезпечення навчального закладу у термін не більше місяця з моменту надходження запиту,- вносити пропозиції до роботи ПР, 

- захищати  права та інтереси підопічного  навчального закладу  у порядку, встановленому законодавством, 

- використовувати можливості інших організацій, установ, приватних осіб для надання фінансової та матеріальної допомоги навчальному закладу, 

- вносити   пропозиції   щодо   розподілу   коштів,   які   надходять   на   адресу підопічного закладу, 

- контролювати  використання  добровільних  грошових  внесків   і  переданих  матеріальних цінностей на адресу навчального закладу, 

- вийти зі складу ПР.

 

V. ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІКЛУВАЛЬНОЇ РАДИ

1. ПР організує і контролює добровільні благодійні  внески,   пожертвування  від   фізичних  та  юридичних   осіб, прибутки від благодійних заходів. 

2. Кошти та матеріальні цінності,    що надходять у вигляді безоплатної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань юридичних чи фізичних осіб на рахунок «Суми за дорученням», не є прибутком і не оподатковуються. 

3. У випадку надходження коштів від ПР або інших юридичних чи фізичних осіб бюджетні асигнування навчальних закладів не зменшуються. Позабюджетні кошти не підлягають вилученню і використовуються виключно за цільовим призначенням. 

4. ПР щороку інформує Загальні збори про результати своєї діяльності.